Hodnotenie Hotel West****
Kamzíkov vrch 2821, 831 01 Bratislava
8,9
Veľmi dobré hodnotenie
26 hodnotení
18 zákazníkov odporúča
1 zákazníkov neodporúča
Hodnotenie kategórií
Spokojnosť s personálom8,9Podrobné hodnotenia
Spokojnosť s personálom
Pracovníci recepcie9.1Čistota zariadenia
Izby8.9Kvalita jedla
Chuť jedla9Kvalita ubytovania
Vybavenosť izby8.6Prostredie zariadenia
Okolie zariadenia9.4Rezervácia a uplatnenie kupónu
Rýchla odozva9.5Spoločenské vyžitie
Voľnočasové aktivity9.3Kvalita wellness
Pocit súkromia8.7Vybavenie pre deti
Možnosti detí v reštaurácii8Pocit oddychu/relaxu
Nočný kľud10Textové hodnotenia a recenzie zákazníkov
Filter:
9,6
Peter
15. marca 2025
Vynikajúce hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 2 noci
3-dňový pobyt splnil naše očakávania. Príjemný personál, čistý hotel a chutné raňajky. Ďakujeme.
7,4
Iveta
21. októbra 2024
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 1 noc
Krásne prostredie v prírode. Dobré raňajky. Príjemný personál.
9,8
Anna
9. júla 2023
8,0
Branislav
9. septembra 2022
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 1 noc
prostredie nádherné a tiché, izba v poriadku, raňajky tiež, len vstup do hotela a recepcia nepôsobí dojmom 4* hotela
8,2
Dušan
4. augusta 2022
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 2 noci
Hotel síce ďalej od centra, dostupnosť MHD len cez víkend, ale aj napriek tomu prijemne prostredie a príroda dookola.
8,0
Zuzana
19. júla 2022
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pro 2 osoby na 2 noci
Pěkné prostředí i hotel, uprostřed přírody, ale přitom blízko Bratislavy.
10
Jana
10. júla 2022
Vynikajúce hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 2 noci
Hotel v peknom a tichom prostredí. Izba aj interiér hotela pôsobí čistým dojmom. S ubytovaním sme boli spokojní. Z izby výhľad na stromy.
7,6
Michal
24. marca 2022
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt pre 2 osoby na 4 noci
Personal hotela bol mily, ustretovy, nemame co vytknut. Zariadenie vsak ozaj nema hodnotu 4 hviezdiciek. Na izbe bol viacmenej poriadok, boli vsak umastene okna a spinavy flakaty gauc, steny, zarubne. Ozaj nepohodlna postel-strasne makka. Ranajky boli skvele, ani do mesta to nie je nejak nepohodlne.
Odpoveď:
Dobrý deň,
na základe Vášho hodnotenia sme preverili situáciu u poskytovateľa. Nižšie posielame vyjadrenie.
S pozdravom,
Tím ZlavaDna
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pán Michal,
ďakujeme veľmi pekne, že ste si našli čas na ohodnotenie Vášho pobytu. Ďakujeme za pozitívne slová k personálu a raňajkám. Teší nás to. Zároveň sa veľmi ospravedlňujeme za nedostatky, ktoré uvádzate a dúfame, že ste si aj napriek tomu svoj pobyt užili. Čistota je pre nás priorita, preto sú Vaše slová pre nás prekvapením a mrzí nás to. Veľmi dôkladne sa zameriame na to, aby sa to do budúcna neopakovalo. Mali sme stretnutie s chyžnými a budeme tento problém preberať a riešiť a zameriame sa na väčšiu kontrolu čistoty. Čo sa týka matracu, žiaľ je to vec, kde nevyhovieme každému. Matrace sme vymieňali pred cca troma rokmi. Postupne sa však zameriavame na renováciu izieb a dúfame, že sa situácia v cestovnom ruchu zlepší a budeme mať zdroje na poriadnu rekonštrukciu.
Ak by ste nás mali chuť opätovne navštíviť, prosím kontaktujte nás priamo a radi Vám poskytneme izbu vo vyššom štandarde plus máte od nás šampanské a ovocie zdarma.
S pozdravom
Michaela Kasztelanová
Manažérka hotela
6,0
Daniel
9. marca 2022